tisdag 23 november 2010

Sjuklingarna!!!

Minja är verkligens Tims hund. Hon söker sig ofta till han.
Här är barnen sjuka, allt startade i lördags när Tim åkte på feber. Söndagnatt så kom Tim till vår säng och spydde över hela sängen. I dag så skulle Linus åka till sjukhuset för att träffa narkosläkaren inför hans opration snart. Men medans han satt här i kökbordet , så började han spy....så det vara bara avboka läkartiden. Nu hoppas jag på att vi vuxna klara oss...men jag spritar mig nu ofta så jag hoppas vi slipper eländet!!! Nu drar jag med Alma varje dag och hon tycker det är så kul. Så jag kommer fortsätta med det. Men hon vågar inte gå ut på isen när johan och dom andra tikarna är ute där och går utan hon står kvar på kajen och tittar i stället. Fast en annan glad nyhet att vi har fått såld vår bil än vi fick ta en smäll. Men nu slipper vi billånet varje månad i allfall. Nu ska jag ta och gå och sova några timmar. Hoppas ni andra får vara friska:)

1 kommentar:

  1. Oj, urs stackare! Krya på er! Kul att Alma tycker om att dra :)

    SvaraRadera