söndag 14 november 2010

Hos svärmor och svärfar

Fina Emilia och Fina Dennis kom:)


Det är kul att fotografera när man har en bra kamera.


Fika fatet har svärmor gjort av gammla tallrikar...hon är en riktig pysselMormor/Farmor.

Johans bästa läge ser alltid ut så där om det är någon soffa i närheten.

Mumsigt med Lördags godis.

Han är bara för härlig lillprinsen.
Tim njuter i soffan


Lite bilder från när vi var hos Svärmor och Svärfar i Lördags efter almas utställning. När vi var där så passade vi på att fira svärfar på farsdag han fick en Aladin ask , en jakttidning och en orrtupp.Nu blir jag utan dator tills fredag, så alla ni där ute ha en trevlig vecka. Kram

3 kommentarer:

  1. Hej! Kan ni räkna ut hur mycket jag köpt jultidningar för så jag kan ta med det i mina beräkningar för kommande månad! När tror ni att de kommer?//Camilla

    SvaraRadera
  2. Dom har kommit...ska räkna ut det i morgon.

    SvaraRadera
  3. Under november december så kommer nästan alla mina släktingar få ett julkort på mej och Mikko så ni kan ju hålla utkik i postlådan hehehe

    LovisaÖ

    SvaraRadera