söndag 28 november 2010

Första Advent!!!!!!

Tim han fick en ficklampa och en pannlampa av Adventstomten.
Det var några dagar sedan jag gjorde ett inlägg men jag har varken haft tid eller ork nu när jag är uppe i min tung vecka. I fredags natt så fick olga följa mig på jobbet hela natten, som vanligt vart det sååå uppskattat av både brukarna och arbetskamraterna. Hon har ett sånt lugn inom sig, som är ovanligt att se. Mer stabil hund går inte att hitta på denna jord. Så när jag kom i lördags kväll till jobbet så undrade David (min arbetskamrat) vart Olga var, han tyckte jag skulle haft med hon en natt till. Men det kommer ju fler helger. I går så satt vi upp julgranen , för i morse så kom ju advents tomten med ett packet under granen...gissa om tim vaknade tidigt i morse? Linus är i Skellefteå hos Farmor och Farfar i helgen. Han har varit på Bio med sin kusin Lovisa och sett harry potter. Nu ska jag ta och gå och lägga mig några timmar för om 9 timmar så går jag på min sista natt innan jag blir lång ledigt!!!! Godnatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar