tisdag 9 november 2010

Dagen bild!!!!

Vårt lilla "Monstertjej" busar med Ada och i bakgruden setter Brorsan.
Vi verkar ska få mer snö..Jippi!!! Snart åker skidorna fram här, längtar efter att få ta den första turen med tikarna. Längtar även jätte mycket efter att få träffa Diva igen, det har gått månader sedan jag såg hon sist. Men jag hoppas att det kommer inte gå allt för långt tid innan jag få krama om hon igen. Här på bilden går hon i par med Swix och dom verkar ha mer spurt och är på väg att gå om det andra hundparet. Det jag skrev i förra inlägget alltså 4 dagar...har nedräkning till Almas första Utställning. Kommer bli så spännade och höra vad domaren har att säga om vår tjej om det bli flopp eller topp.
Annars är allt med tikarna bra förutom att dom går och fiser hela tiden, vi fick slut färskfoder så vi fick köpa torrfoder. Nog är det mer jobb med färskfoder , men våra hundar mår så mycket bättre på det. Så det blir att beställa hem mer av det!!!

2 kommentarer:

  1. Jaha, då fick jag nyfikenheten stillad :)
    Jag tror faktiskt att Alma kommer att gå bra på utställning. Har ju inte sett henne "live", men på bilderna ser hon utmärkt ut!
    Tur inte domaren har tillgång och bedömer hyssen hon har för sig hemma ;)

    SvaraRadera
  2. Fina Diva! Hon och Swix var ett bra dragpar :) Äntligen kommer det lite snö :D Jag tror att Alma kommer gå bra på utsällning, med det där fina skägget kan hon väl inget annat ;) Lycka till!

    SvaraRadera