onsdag 24 november 2010

Mys brudarna


Hem kommen från jobbet är jag och nu är jag ledig en hel natt innnan jag går på 4 nätter igen. Den här synen möttes jag av , undrar vart jag ska rymmas??? I går när jag gick på jobbet så var det -18 grader och vi ska få ännu kallare, fast jag har inte faligt när det är -20. Men när vi börjar ha mot-30 då börjar jag knorra. Det är i alla fall myggfritt och det är det bästa med kylan. Fast jag tycker det är så vackert ute nu när snön ligger på granarna eller andra träd...blir ett så vackert vinterlandskap. Fast jag hoppas på ännu mer snö, för skidåkningen skull. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig några timmar. Godnatt för min del men Godmorgon för er andra.....

2 kommentarer:

  1. ...och ingen verkar frivilligt anmäla att dom kan flytta på sig heller. Det är bara att krypa ner som en ostbåge och ta den plats som blev över. Du kan i allafall inte klaga på att det blir kallt med fyra värmare omkring dig

    Sov Gott!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser helmysigt ut!

    SvaraRadera