tisdag 6 oktober 2009

Trött


Hittade en teckning som tim har gjort på skolan , han är den i familjen som inte har släppt tanken på att ta tillbaka Sigge. Han pratar nästan varje dag om hans Sigge:)



Har precis sett mitt favorit program Desperate housewives , det är tur att johan är inte hemma för han vill alltid se House. Men lyckas oftas övertyga att vi ska se mitt program i stället och det brukar funka!!! I dag blev det en låång jobba dag, först så var vi på ett hemma hos städ sen blev det byggstäd på en idrottshall här i piteåkommun och där kommer vi vara några dagar till innan vi är färdiga! På mitt schema har jag en dubbelbemaning tur var 6 e vecka , så i morgon kommer jag jobba dag . Det är kul att få träffas och jobba dag med min brukare nån gång eftersom jag ser inte min brukare så mycket under nattentid. Min kropp känns otroligt sliten efter en tuff städdag så nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp i tid för jobbet i morgon!
Vi ses i morgon hoppas ni alla får en bra natt......

3 kommentarer:

  1. Inte lätt för barna då deras bästis(hund) försvinner =( Vet ju hur jobbigt det har varit för vissa av våra barn då det har hänt=(
    Satt åxå bänkad framför tvn i kväll på premiären av Desperate housewives!
    Hoppas du får sova gott efter allt slit=)/Monica

    SvaraRadera
  2. Hej grannen!Du jobbar och sliter och pusslar livet bra, du e duktig du,men saknar våra "snack-stunder" vid gatkanten!!Du jobbar så mycket,nog e det skönt med sommar och sol då hinner vi ialla fall prata lite.Du,måste tat lungt oxå!!!Kramar grannen.

    SvaraRadera