söndag 25 oktober 2009

söndag

Förstår inte varför det ska alltid infalla att ställa tillbaka klockan på mina jobbarhelgar har jobbat varje år när man ska ställa tillbaka. Men när vi ska ställa fram klockan är jag alltid ledig:/
Fast en kille som jobbade dag hade glömt att ställa tillbaka sin klocka så vid sjutiden så kom han instövlandes och gissa om han ångrade sig lite när han upptäckte att han kunde ha sovit en timme längre!!! Johan och pojkarna har varit i Skellefteå i dag och firat vår svärson Alexander som fyller år i morgon och dom fick tydligen mycket gott fika där. Jag och Tikarna har varit hemma var ju tvungen att få min skönhetsömn. Nu väntas middag innan det är dags för mig att gå och göra bort min sista natt. Kram på er alla....

1 kommentar:

  1. Ellen tackar för sina fina presenter! Kram på er alla, nu ska jag sova! Kram Kicki

    SvaraRadera