onsdag 7 oktober 2009

Regn Onsdag!!!!

I morse när klockan ringde så ville jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova ,men det var bara att stiga upp och starta morgonen. Fick en smärre chock när jag tittade ut och såg hur det öste ner , det är då man känner efter om man inte är lite sjuk i alla fall.....!!!! Hade varit skönt att kunna gå hemma i pyjamas och raggisar och tända tusen ljus och njuta av många koppar kaffe medans man läser pt. Men när jag väl var på jobbet så var det ganska skönt trots allt.
I dag jobbade jag med en kille som heter Peter en otroligt gullig charmerande kille , hade man varit i 18+ åldern och singel så hade det varit en kanon kille att satsa på:) Dagen flöt på ganska fort och peter var så snäll och skickade hem mig lite tidigare. Så det blev en sväng på stan och göra en hel del ärende och han titta på vinterskor och vinterkläder till pojkarna.
I morgon börjar jag tidigt som skrutt , så Timpa sover hos Mormor och Morfar i natt för att slippa fara på fritte klockan 6. Nu ska jag dra av alla golven här uppe innan jag ska gå i säng.
Godnatt alla bloggvänner!!

1 kommentar: