lördag 17 oktober 2009

Sovmorgon

Tim ville oxå göra som Linus gjorde.
Sovmorgon i dag.....,riktigt skönt! Är uppe med tuppen för jämnan annars. Tims feber bara bara stiger och har fått börja om med alvedon ,han har även åkt på en riktigt hemsk hosta toppat med en dunder förkylning på det. Snart har han haft feber en vecka börjar det inte ge sig måste jag ta och ringa och boka en läkartid till han. Han sov till 09.30 i dag och vid halv tolv var han så färdig , så han gick i säng och sov 3 timmar. Senare på eftermiddag sov han igen en timme. Så min lillkille är inte så kry , men jag hoppas det ger sig snart!

I dag så har min kära mor varit här , jag bjöd på lunch. Hon var barnvakt ett tag så jag fick komma ut och gå i det vackra vädret.Trevligt var det att hon vågade komma trots att Tim är ganska dålig. pratade med Johan i dag och han berättade att Minja hade fastnat med ena benet i taggtråd och fått ett sår när dom var ute i skogen. Linus och Daniel trivs som fisken i vattnet dom har fiskat en hel del i pappa fiskeodling. Så i kväll så har dom halstrat en regnbågslax och ätit den i Harrselet. Så dom två vill tydligen inte åka hem i morgon!


I morgon ska jag försöka ta i tu med förrådet nere i källaren jag är en som älskar att slänga saker men j är en som vill spar allt ....kan ju alltid vara bra att ha som han säger!!!

Men det han inte vet mår han inte dåligt av...eller hur????

2 kommentarer:

  1. Snygga skålar!!!!
    Hoppas att Tim mår bra i morgon. Flickorna har varit feberfria ett par dagar nu. Ha en bra dag i morgon. Kram från Kicki och komp.

    SvaraRadera
  2. Hoppas Tim kryar på sej snabbt och att inte Minja gjorde allt för illa sej i taggtråden!!

    SvaraRadera