fredag 30 oktober 2009

Goda Vänner!!!!

Maskerad Trion
Söt Häxan, Batman, Star wars krigare.

Häxans inhoppare plus Batman och Star wars

Min fina vän sofia med hennes yngsta son Nils
Min fina vän Catarina med hennes yngsta dotter Ebba

Antingen är sängen för liten eller så är Ebba för stor????????

Här är det Disco förfullt!!!


Det är så roligt att jag och mina barndomsvänner har barn i samma ålder. Ja mitt andra och deras första barn är i samma ålder. Jag fick ju barn när jag var riktigt ung men jag han i allafall fylla 20 innan Linus ville ut. Så nu när dom sitter med sitt andra barn med välling och blöj byte och allt som tillhör den åldern , så blir jag automatisk tant Åsa som hjälper till i alla väder.
Tanken på att skaffa en till finns det inga planer på här , utan jag är så nöjd att kunna få låna när jag har sug att få ha dom en stund eller att vännerna vill ha barnvakt att kunna göra någonting.
Så inga mer småbarn här utan om det ska bli någonting så blir det HundValpar!!! I dag har jag och Tim varit hos catarina och flickorna plus att sofia kom med hennes pojkar.
Så barnen har gått runt och önskat alla en glad Halloween och fått dela ut godis. Vi andra har suttit och fikat och surrat några timmar, det är inte så ofta vi träffas vi tre men det är alltid kul när vi väl får i hop hela gänget och träffas och umgås så väl med barn eller utan!
Vi har fått besök i helgen av vår svärson Alexander och det är kul att han ville komma och umgås med oss. Så Johan och han har plockat bort en del på gården och uträttat en hel del ärende i dag. I kväll så blir det idol men först ska jag ta i tu med min trötta Tim och försöka få i säng han. Kram på er!!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul med disco.Här är S. ute med en kompis för "bus eller godis".De kommer in emellanåt för att tömma ut godiset sdom de har fått :)Ha en skön helg.Kram

    SvaraRadera