fredag 9 oktober 2009

Sjuklingen

Linus fick hög feber i natt så han har varit hemma från skolan och för en stund sen tog jag feber på han igen och den visade 39.5 så han och johans fiskar resa till stugan blir inställd. Så jag har en mycket besviken son nu! Men jag har hyrt en film till grabbarna och köpt pizza som dom får äta till filmen , så det blir deras fredagsmys. Pratade i dag med min kära svägerska och dom blir med häst i morgon. Dom har köpt en D ponny här i från Piteå Topp Class (tror att den hete så). Blir skoj att få komma och se underverket och självklart att få rida.
I dag fara Johan S med chili ner till södra sverige för att lämna han till ett äldre par som vill ta hand om han. Dom har förövrigt haft Alaska malamute för i tiden så dom vet vad som krävs av denna tuffa ras.

I går berättade Anette att hennes syster hade ringt tidigare på dan och sagt att hon skulle infinna sig på arlanda 30 nov för hon skulle bjuda henne till Tyskland på en Weekend och dom skulle bo på ett Lyxhotell på kuppen. Undrade om jag och hon skulle byta syster ett tag men det var hon inte så intreserad av...men det går alltid fråga!
Nu ska jag ta och vara lite sociala med min söner och snart kommer johan och tikarna hem som vi har alla längtat!!! Mys på alla glada:)

Ida och Ellen med mor,far LYCKA till med hästen i morgon:)
Ellen grattis gumman i efterskott vi kommer snart och firar dig och majsan , Kram, Kram...

3 kommentarer:

  1. Hej hej! Idag kommer hon, Toppan. Det pirrar i kroppen. Ida har varit i stallet sedan kl 8....
    Ellen fick hög feber i går och hade 39.5 i morse. Men hon är på benen i alla fall! En annan hade legat kvar under täcket!!!
    Ellen längtar tills ni ses. Tusen kramar från oss alla!!!!

    SvaraRadera
  2. Glömde hälsa att Linus ska krya på sig!!!
    Krya på dig vännen! / Kram kram från faster Kicki

    SvaraRadera
  3. Usch va hög feber!! Inte kul! Hoppas han kryar på sej snabbt.
    Håller tummarna för att chili får det bra i sitt nya hem =)
    hoppas ni får en fin helg!!

    SvaraRadera