lördag 24 oktober 2009

Lördag

Har sovit ganska länge i dag men när jag väl steg upp så tog jag Minja och Diva på en lång promenad. Skönt att starta så där när man är nyvaken ,för när jag kom hem så kännde jag mig som en ny super pigg människa. Jag och Linus har just ätit Lunch/middag i hop han har varit hos min mamma ett tag dom hade tydligen varit på barnenshus och inhandlat några leksaker.
Johan är och jagar med sin pappa i dag också och jag får hoppas att jakt lyckan är bättre i dag!
Timpa är med min syster i dag dom skulle och se en clown show på Cristina salen sen skulle dom vidare till stan för att träffa Nicke nyfiken och tomten m.m , så han verkar få eller haft en toppen dag med sina kusiner.I kväll så kommer jag jobba med Vickan :) och Micke , för både Tomas och David är på fest i kväll. Vi som jobbar natt brukar sällan ta semester helger för att man förlorar ganska mycket på det , så i stället så brukar vi byta dagar eller hela helger för att slippa ta semester. Så i kväll så kommer det bli TOPPEN att få jobba med vickan , så förbered dig för en surr kväll med en god middag=) Nu ska jag ta och dricka mitt ny kokta kaffe innan jag ska ta en promenad till affären för att inhandla det sista till middagen i kväll.
Hoppas ni andra oxå får en underbar lördagkväll.....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar