onsdag 21 oktober 2009

Dagens Jaktpass


iI dag tog jag ut Ada på ett rejält pass i skogen och det fanns en del fågel och hon gjorde ett par hyfsade fågelarbeten men inga perfekta. så det enda jag fick med mig hem var en järpe som satt så fint i en tall då jag gick mot bilen........dock så är den redan uppäten.......av tikarna medans vi var på kalas hos Leif, vi hittade bara några fjädrar på golvet då vi kom hem!!
Hann i alla fall med lite apport träning innan vi for.
Jag ska ut i morgon igen och se om jag inte kan få tag på någon utav tjädrarna som jag såg i dag.
Ha det så gott alla därute i stugorna.

1 kommentar:

  1. Roligt med en jaktrapport!
    Haha så dom slaktade pippin... tyckte väl sig ha rätt till det då dom faktiskt sprungit och kämpat flera timmar. :-)
    Jag & Ville ska ut och pröva lyckan imorgonbitti. Skitjakt på er!
    MVH

    SvaraRadera