lördag 10 oktober 2009

Kalas

Här har vi haft en låång sovmorgon och nog var det skönt för kroppens att få åter hämta sig lite.
sen for vi på stan en sväng och fixar lite till Tims kalas som är om några veckor och alvedon till sjuklingen. Feber verkar inte ge sig utan är forfarande sky hög:(
Nu på efter middag så var jag på min brukares kalas/fest , god mat och tårta med ett band som spelande . Super trevligt var det i alla fall. Jag som egentligen är ledig i helgen men tyvärr så prack det i dag . Det vart ett akut bort fall av den som skulle jobba natten , så det var bara av mig att hoppa in och jobba . Fast det kommer bli skoj för i natt får jag jobba med Vickan och Anna (natt änglarna som vi brukar kalla oss för)
Nu rusar klockan i väg och om 40 minuter börjar jag mitt pass!
Ha en underbar trevlig Lördag alla vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar