torsdag 27 augusti 2009

Vanlig Dag

John, Tim och Filip
Gulliga Nils

Grabbarna grus




I dag har det varit en helt vanlig dag! Grabbarna har varit i skolan och jag har målat och handlat.
Efter jag hade hämtat Tim från skolan , så kom min vännina Sofia med hennes 2 pojkar. Vi drack nog en hel panna kaffe tillsammans medans Tim och John lekte. Lilla Nils har hunnit blivit 9 månader han är så underbar go lillkille som jag aldrig kan få nog av! Linus följde med sin kompis och hans pappa och fiskade efter skolan han fick 2 gäddor men tyvärr var dom för små så han fick släppa tillbaka dom. Våfflor blev det till middag det hade grabbarna bestämmt redan när vi satt och åt frukost i morse. Linus ville mysa med med mig i soffan i kväll och det har inte hänt på flera år , så tacka nej till det kunnde jag absolut inte göra. Så vi satt till sammans och såg Hundcoachen och pratade. Men sen när klockan blev nio gick han snällt och la sig min stora kille.
Det värmer i mitt hjärta att han vill ha mamma så nära:)
Kram på er alla.....

2 kommentarer:

  1. Ja fast jag lider mest, Ville är ju min livskamrat ;-)
    Kan tro att det är skönt för dig med en hundpaus, ni har ju så himla många. :-)
    Fina bilder du bjuder på!

    SvaraRadera
  2. hejsan, ska ni komma ner i helgen är inte pappa på jakt? nu ska vi på loppis många kramar från skeå

    SvaraRadera