fredag 21 augusti 2009

Fredag

Prisessan Minja
Jag och mina soldyrkande pointrar solade ett bra tag!!!

Ebba myser med Diva

Vad gör du? undrar Ada


I dag har det målats fönster och så har vi fått upp hängrännorna. I morgon blir det att fortsätta måla klart dom sista 3 fönstrena, om vädret tillåter förstås:)
Har också hunnit sola ett tag, ååå så skönt det är när solen skiner och det är varmt , får aldrig nog av det!!!! I kväll så kom Leif, Catarina & flickorna på kaffe , Leif och johan åkte för att skjuta lerduvor ett tag. Men någon nöd på oss gick det inte, vi hade så mycket att surra om.
Tim och Stina lekte i hop och Ebba som älskar hundar , gossade och kramade tikarna hela tiden.Hon var verkligen i paradiset! Nu ska jag i väg och jobba , har 3 nätter framför mig men sen blir jag 9 dagars ledig. Sov gott alla vänner............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar