onsdag 26 augusti 2009

Trött

Lunch ute i solen
Anna och Jonas nya husvagn

Bus Lukas

Tim är en hejare på GH han tar 95% lätt på Easy

Köpt för 100kr på reprisen , nya hantag och målning. Vad kan man säga??? Den vart super nice tycker jag i allafall!!!

Den här vägglyktan vill jag ha


Nu är jag hemma efter en natt hos min syster , känner mig rikigt trött så det kommer bli ett kort inlägg. Tim har fått varit ledig från skolan och Lukas från dagis , så vi har hittat på en massa skojiga saker tillsammans. Linus Och William var måttligt roade att små grabbarna fick stanna hemma medans dom fick fara till sk olan. Men i bland är ju livet orättvis.....eller hur???
Har fått rapport från husse i huset att han i dag har skjutit en orrtupp efter Diva. I går blev det en orrhöna och ripa. Minja som svärfar jagar med hade tydligen haft ett kort stånd på hon i dag...Heja Minja det tar sig!!!!! Ska nog natta nu och ladda batterierna, det kan behövas.
Natti , Natt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar