söndag 16 augusti 2009

Dennis Dop

Morfar Johan och Farfar Willy
Dennis med pappa , farfar, farmor, farbror.

Jag med mina favorit killar Dennis , Linus , Tim.


Jag och Irene ( Johans farmor)

Irene, kusin Mina och bröderna Linus och Tim

Far och Dotter

Fem generationer

Svärfar Jerry och hans Mor Irene



Morfar och Dennis= KÄRLEK



Dennis med mor och far och gudföräldrarna Niklas och Lovisa.

Vår fina Maja



Dagen började halv sju för mig då en pigg Tim kom och ville att jag skulle sätta på tv till han.
Jag släppade mig upp för att hjälpa till med tv, fick inte igång den höll på ett bra tag...SUCK!!!
Svor när jag upptäckte att den hade gått sönder. För oss är det inte bara att byta tv för vi har byggt in vår 62 tums tv i en vägg , så då får vi ett stort hål i väggen! Men jag hoppas att den går att laga , för att slippa börja bygga en ny vägg.

Sen har vi varit på dop i skellefteå i dag. Dopet började med att Maja (j brors dotter) sjöng en sån vacker sång medans dennis & hans föräldrar gjorde ingång till altaret. Jag kan lova att det var inte många torra ögon under sången! Dennis skötte sig utmärkt i kyrkan även hans föräldrar och hans gudföräldrar. Efteråt var det fika, där bjöds det på tårta, bulla och mycket mer, men super gott var det i allafall!!

Efter det så bar det av till Kurjan i skelleftehamn för att se på Maja som skulle sjunga i finalen på talangjakten där.......ännu en superb sånginsats tyvärr var juryn ett gäng ungdomar som inte premierade sånginsatsen utan gick på en liten flickas gulliga framträdande.....visst var det hyfsat
men inte kunde hon sjunga så värst bra. jaja det var ju inte idoluttagningen som jag är säker på att maja kommer att vara med på om ett par år.

Väl hemma hann jag bara trycka en burgare så bar det i väg på skjutbanan för att ha ihjäl ett par lerduvor..........stålhagel suger................... .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar