lördag 15 augusti 2009

Lördag

Vaknade till dukat bord i morse , så det var bara att stiga upp och sätta sig och äta en god frukost med familjen. Efter det så for vi på loppis ett tag , men det enda vi fyndade var ett par fotboll skor till Tim och en East Pak ryggsäck som johan ska ha till jakten . Efter lunch så tog Johan alla donnor och for till Ersträsk för träning av hundarna. Själv så satte jag mig på altan och solade och drack kaffe , efter en stund kom Anette och gjorde mig sällskap ett tag!
Senare på dagen så kom min vännina Sussane och avnjöt en kopp kaffe och blåbärspaj med mig. Så jag har haft en riktigt slappar dag!!!
Hundarna hade sköt sig riktigt bra , hållit riktigt bra kontakt med johan.
Diva brukar ju var ganska stor i söket, om hon fick välja skulle hon helst vilja jaga i en annan kommun än vad j befinner sig i. Men hon värkar bli bättre för varje gång vår "skogsmaskin".
I morgon bär det av till skellefteå för vår lilla Dennis ska döpas. Vi längtar så otroligt mycket efter mormors och morfars ögonsten:)
Så åter kommer i morgon med fin fin bilder på vårt barnbarn:)
Sov gott alla kära ni.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar