tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

Mysigt att bara ha haft Ada hemma i dag. Ligger i hundanas egen säng.
Vill alltid pussas

Tim ville att jag skulle se cool ut


Då var denna dag slut! Efter jobbet så for jag direkt och tog chili på en promenad, sen hem för att ta ut våra hundar. Minja fick gå lös medans Ada och Diva fick gå i koppel. Så det blev bara en liten sväng för jag var gode trött och jag tok längtade till sängen. Sov halva dagen , vaknade att johan kom hem för att hämta Minja och Diva för att fara till Ersträsk för skogsträning.
Så jag tog ada på en cyckel sväng innan vi for och hämtade Tim på fritte , när vi var halv vägs hemma så öppnades himmelen och det kom en rejäl skur. När vi var hemma fick vi vrida ut allt vatten ur kläderna! Eftersom åskan gick så kunde inte vi sätta på tv eller datorn, så då började jag och Tim tok städa hans rum....SKÖNT att det är gjort nu! Nu i kväll så har vi varit på Cirkus på nolia , vi betalade 25 kr per biljett och lovar att det var värt varenda krona. I morgon har fritte stängt så då har jag tagit en föräldra dag , så jag är LEDIG I NATT. Men jag ska fara en sväng förbi jobbet nu för att fira min arbetskamrat ANNA och dricka en kopp kaffe.
I dag blir DENNIS 5 månader:) Gonatt.....

1 kommentar:

  1. Visst kan det kännas skönt i bland att bara få ha EN hund hemma=)

    SvaraRadera