måndag 17 augusti 2009

SOL

Pratade med min syster för ett tag sen vi håller på att planera att bona vårat golv när johan tar tikarna och åker bort några dagar på jakt. Det är så super slitet och svår torkad är det oxå, så det behövs verkligen en ordentligt rengöring. Min syster har ett städföretag med caroline , så hon kan verkligen sin sak! Annars i dag så har jag njutit av en underbar dag i solen.
Känns som hösten verkligen är på väg med stormsteg, så då vill man passa på att fika eller bara dricka kaffe ute i solen så mycket det bara går. Känns alltid lika trist när man inser att sommaren börjar ta slut och det snart blir för kallt för att sitta utomhus och äta.
Jag ÄLSKAR SOL och VÄRME, och är inte upplagd för ruggiga höstkvällar än.......
Annars har det inte hänt så mycket , vädret är toppen, gräset växer, mycket på jobbfronten framöver.....eller rättare sagt så börjar min tung vecka om en halv timme.
Gonatt på er alla..........:)

1 kommentar:

  1. Inte illa med en syster med städ bolag=)
    Här hurras det för hösten, jag är redan less sommaren=) Jag ser fram emot mörka kvällar med levande ljus tända och en sprakande brasa i kaminen! Sen så älskar jag ju snön=)
    Hoppas ni får en bra dag!!

    SvaraRadera