torsdag 15 oktober 2009

Torsdag




Diva var hel cool mot katten.






Har sovit bort hela denna vackra dag:( , men det kan inte hjälpas! Tims feber börjar gå ner och Linus var i skolan i dag. I morgon åker nog Johan och Linus till stugan eftersom sist dom skulle åka blev ju Linus jättesjuk. Johan är fortfarande sjukskriven läkaren vill att han ska promenera så mycket han orkar men han få inte göra några lyft. Så dom kommer nog få en mysig far och son helg! I dag när jag var ute på gården med Diva så fick hon ett riktigt pointer stånd så där med ena tassen uppe och svansen stod rakt ut. Hon såg skitsnygg ut när hon stod för en trast , önskar då att jag hade haft kameran med mig då......men tyvärr så är den aldrig där när man behöver den:( Men efter det så hämtade jag kameran och tog en liten promenad med hon för att kanske få ett nytt försök att fota hon om vi hittade nån fågel hon kunde stå för. Hittade en fågel men tyvärr var hennes stånd ej lika fint som för trasten hon stog för. Men mycket katter hittade vi på vägen och en katt vågade sig fram och började leka med hennes svans. Hon är en riktigt COOL och SNYGG DIVA och det bästa är att hon är vååår!
Min snälla mor hade gjort köttsoppa så j åkte och hämtade hem lite soppa till oss. Nu så luktar det ny bryggt kaffe så det är bäst att sluta för kaffe sugen är jag!!!

1 kommentar:

  1. Håller med om att eran Diva är riktigt snygg=)Och duktig som lät katten leka med svansen=)
    Fina kort!!!

    /Monica

    SvaraRadera