fredag 23 oktober 2009

Full fart mot helgen!!!!!

Tiden har bara flygit föbi när man har jobbat så himla mycket i veckan. I dag har jag och Linus haft en hel dag i stan. Vi åt lunch och fikade och handlade till alla som fyller år eller har gjort det.
Brukar alltid köpa kuoma skor till grabbarna ,men fick höra av min vännina att hon har Good year till hennes son och hon är super nöjd med dom. Så nu har jag inhandlat ett par till Tim och dom var ju en hunka billigare än kuoma. Så det kommer bli spännande och se om dom kommer hålla samma standard. Har även tittat på overall och jag kör alltid remia och kommer även göra det i år oxå.I dag har johan varit med sin pappa och jagat. Diva fick följa i dag men tyvärr hittade dom ingen fågel. Men dom ska nog ta en ny tur i morgon och då är det Adas tur att hänga med. I kväll så är det idol och sen börjar min jobbar helg:) Efter att varit utlånad till ettt annat ställe så är jag överlycklig att vara tillbaka och jag inser hur bra jag har det på mitt underbara jobb!!! Ha en mysig Fredag kväll allihop där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar