söndag 18 oktober 2009

Söndag morgon.







I natt så har Timpa sovit med mig....WOW!!! Han är en kille som älskar sin säng han har kanske sovit i våran säng totalt 4 gånger i sitt liv. Men jag bad han snällt och tillslut gav han med sig. Vid sjutiden så vaknade jag att han låg i mitt täcke och strök mig i ansiktet. Han är en kille som är på sitt bästa humör på morgonen och han kommer alltid in och vill mysa och kramas när han vaknar på morgonen. Jag frågade han om han ville stiga upp och se lite på tv men han svarade-tok mamma vi kan ju inte gå upp, det är ju mitt i natten. Men efter jag hade förklarat att det är morgon trots att det är mörkt ute , så steg vi upp och tände en massa värmeljus och satt på kaffe innan vi satt oss och såg lite barnprogram tillsammans. Vid halv 11 så var han så trött så han fick lägga sig i våran säng och lyssna på Harry Potter , hann bara lyssna 10 minuter innan han sov.
Så det blev nästan två timmar sömn för lillkillen. I dag så plingade det på dörren det var Anette och Tindra som ville lämna paket till Tim och önska att han skulle krya på sig, jag fick även en present av nettan. Tim orkade bara öppna ett av paketen så dom andra två ville han att jag skulle öppna. Nu ska jag ta och gå in på Ikeas hemsida och se om dom har några roliga julsaker , har tänkt att johan ska få gå in på ikea när han ändå är i happis har en liten lista som han ska få handla till mig. Det är bra att vi har vår stuga i haparanda för det är alltid någon i min familjen som är uppe i stugan , så det går alltid beställa av någon:) Ha en fortsatt trevlig söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar