onsdag 21 oktober 2009

Onsdag morgon

Det har varit ganska hektiska dagar för mig. Vart utlånad till att jobba min två nätter på ett annat ställe för dom har svårt att få vikarier dit, så dom brukar ta in en vikarie för mig på mitt jobb och jag får gå dit och jobba när det krisar sig för kommunen. Har gått förväntans bra ändå, trots att i natt så var vi utan ström, men jag tände en hel del ljus och försökte läsa ett gäng tidningar. I dag så ska johan åka och jaga med Ada och Diva. Minjas sår har svårt för att läkas och så har hon börjat löpa så hon får stanna hemma med mig i dag.
Ska skicka med kameran så han får ta lite bilder och så får han skriva ett inlägg i kväll.
Nu är det dags för mig att gå i säng....Godmorgon eller godnatt på er.....!

1 kommentar:

  1. hejsan hur är det med er allihopa? försökte ringa idag men det gick inte att komma fram:( men jag prövar väl imorgon igen=) kram från emilia alexander och dennis

    SvaraRadera