måndag 5 oktober 2009

Måndag







Nu är jag lång ledig , men det firar jag med att jobba hela min ledighet på min syster företag. I morgon måste jag verkligen plocka bort utemöblerna och dom sista blommorna innan snön kommer. I dag efter jobbet så for jag med Timpa till tandläkaren , en jätte gullig tandläkare tog i mot oss . Hon berättade om det skulle funka med lugnande medel så måste man ha fasta några timmar innan och det hade inte Tim gjort. Men hon fick titta i hans munnen och blåsa på tanden utan det gjorde nått för han . Hon berättade också att det gör ingenting att tanden är öppen , för om den vore stängd så skulle den göra ondare. Så nu har vi fått en morgontid att komma tillbaka och ta i tu med tanden! I dag har jag även haft skönhetsalong här för tikarna först fick alla ducha och sen blev det kloklippning och filning för hela slanten. Tycker att Tim har haft en så jobbig helg med alla tandläkar besök , så jag ville överraska han när jag hämtade han från fritte med att fara till frissan med han. Gissa om grabben blev glad??!! Så nu är han riktigt snygg i håret. Linus han tycker inte om att gå till frissan utan han vill att johan ska raka han i stället. Men det gör ingenting , dyrt är det att klippa sig en barnklippning kostar 330kr. Men tim gör ingenting som kostar så då får han mer än gärna för mig klippa sig hos frissan om han vill. Nu är klockan mycket och jag måste verkligen komma i säng. Godnatt alla där ute.......

Ps om ni vill se och läsa om Chili så titta in på blocket..

1 kommentar: