onsdag 14 oktober 2009

Onsdag

Sjuklingen som ÄLSKAR alvedon kan äta det som godis.
Mitt Glas spray som jag inte kan vara utan andvänder den till speglar tv/dator skärmar och mycket mera.

Diva vid frukosten hon försöker läsa pt.

Ada vilar efter första drag svängen.

Minja redo för att dra däck. Hon är den av hundarna som inte tycker om att dra däck för hon är ganska rädd för däcken.


Natten har varit så där först så vaknade jag att Ada hade abstinens besvär av att jag skulle klia hon, försökte skita i hon men då blir hon bara tokigare och jag ville inte att hon skulle väcka pojkarna. Så det var bara att ställa upp och klia några minuter på lilla yrvädret.....snällare matte går det inte att hitta eller så är jag en riktig "curling matte"!!! Hann bara somna ett tag innan Tim vaknade och var varm som en kamin , så det var bara och hämta alvedon och vatten och ge han sen somnade vi om och sov till halv tio, SKÖNT!!! Har hunnit tvätta alla mina fönster i dag och hunnit dra med tikarna. Ada har hunnit får vara ute två svängar i dag försöker få bort lite fett från hon. Vill ha hon musklad till den kommande utställningen som är i början av Nov. Vi kommer inte ställa Minja utan bara dom andra två. I kväll så väntas natt jobb för mig.

Tjing, Tjing:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar