måndag 12 oktober 2009

Anna Anka städ??!!

Somnade medans jag läste barbapappa för Tim när han skulle sova. Men johan kom och väckte mig så nu har jag duschat och ska om någon stund gå i säng. Jösses vad jag har städat i dag ! Har gjort ETT hemma hos i dag, har aldrig varit med om att städa så här noga. Vi tog hela kundens stora hus, det var inte bara att damtorka, damsuga och torka golv. Utan han ville att vi skulle damsuga alla väggarna i huset och bakom alla typ 100 tavlor. Plus att vi torkade alla fönster i huset och mycket mer. Har döpt om detta städ till Anna Anka städ!!!!:)
Johan är dålig fortfarande i ryggen så några längre turer med Tikarna blir det inte. Men i morgon ska han träffa Läkaren och då får vi se om han blir fortsatt sjukskriven eller ej.
Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och sätta mig en stund framför teven och varva ner.
I morgon blir det mer städjobb och möte på mitt "riktiga" jobb.
Sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar