söndag 11 oktober 2009

Soliga Söndag


Nu har jag sovit så himla gott och jag känner mig pigg som en lärka. Kommer att jobba i natt oxå men i morgon kommer det att bli tufft för jag slutar 8 i morgon bitti och börjar jobba 8.20 åt Easy rent. Men det är tur att man är småbarnsförälder och är van att inte få så mycket sömn , sova det kan jag göra i graven sen;) Linus börjar sakta men säkert bli lite bättre men har fortfarande mycket hosta och slem kvar. I går så fick Tim sin present i förskott, ett X box 360 och i går efter han spelat en timme så hade han klarat 10% av spelet, tror det hete Lego indiana jones . Han är duktig för att vara 6 år , men det finns ett spel som varken Tim eller Linus klår sin mor i och det är Super Mario Bros oftast ber dom mig om hjälp när dom inte klarar banan. Lite kul att jag kan "ÄGA" i nått spel!!!
I går så tog vickan och jag våra brukare och drog till Blåsmark för att vara med när blåsmarkkören firade 20 år , mycket trevligt var det med en utflyk så där. Dom bjöd på kaffe och tårtor som vi glatt mumsade i oss. Vickans söta underbara son var där kunde i mer än bli kär i denna go pojk, fick en teckning och Bamsego kram oxå:)
I kväll blir det middag i hop och så blir det att tvätta en hel del. Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma innan jobbet. Må och Lev.....

1 kommentar:

  1. hejsan :) fick veta av Stina att du brukar läsa min blogg och att du pratat mycket gott om mig. Ville bara tacka dig och säga att de värmer mitt hjärta att rara människor som du finns. Du hade sagt att du gillar mina hundar, att hera är så vacker och att jag är så söt. De är sånt alla behöver höra ibland och de tackar jag för.

    Väldigt kul att du brukar läsa min blogg, fortsätt gärna med de och lämna gärna en kommentar någongång.

    Kram

    /Ida

    SvaraRadera