söndag 2 maj 2010

Söndag

Alice och Alma får se när dom vuxna får äta före dom.


Här härjar det hosta och förkylning fortfarande. Men jag hoppas den ger med sig snart för på fredag så kommer jag göra min sista opration i munnen. Det kommer bli skönt när allt sen är klart, nacke delen är att jag kommer vara många tusen kroner fattigare:( I dag så ska Johan och Jonas ta alla hundra i skogen för lite träning. Så dom kommer nog vara riktigt trötta efter det både hundar och hussar. I dag så är vi bjudna till min mor på Paltmiddag hon brukar göra palt varje månad och bjuda alla syskon plus lite släkt och vänner. Köket är hos min mor är alltid öppet brukar hon säga. Där blir ingen utan mat som kommer och det har alltid varit så!!! Nu ska jag ta och gå och lägga mig igen...har redan hunnit sova men jag vaknade och var lite hungri på en macka. Så godnatt igen på er alla.....Trevlig Söndag!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Oj så gott det lät med palt.
    Hälsa alla !
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hur länge ska ni ha Adas syster på besök då?
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  3. Åhh så gott med palt! Lycka till med operationen på fredag. Kram Kicki
    (vad söta hundsystrarna är!"

    SvaraRadera