onsdag 26 maj 2010

Kall Onsdag!!!!

Två söta bröder Tim var bara 3 år och Linus 9 år..tror jag!!!!
Man kan tro att sen hösten har kommit!!! För nu är det bara så svinkallt. Har stått ute en timme och kollat på Tims fotbolls träning och jag frös så mycket hann nog titta på klockan många gånger....aldrig har en timme gått sååå sakta. Men som jag sa till Sebbes mamma det här är nog bara början för oss, om dom förstås fortsätter spela! Här i Öjebyn har det regnat hela morgonen och jag skulle helst viljat stanna i sängen , men det var bara att stiga upp när man har två skolpojkar att få i väg i tid till skolan. Efter jag hade lämnat Tim på skolan och utfodra alla hundar plus rastat dom. Så kände mig så trött , tänkte bara vila en timme. Vaknade av att jag hörde att en valp gnällde och ville ut. Så när jag stiger upp och ser att klockan är 13.10 får jag lite panik. Jag som ska hämta Tim 13.20 , så det blev snabba rastningar av valparna innan det var dags att fara och hämta lilleman. Men jag sover så himla gott när det regnar, det låter så härligt när regnet piskar mot fönstret och jag njuter bara att kunna dra täcket ännu mer över huvudet. I morgon ska jag ta små valparna på morgonen och åka och vaccinera dom på djursjukhuset som har dropp in i morgon. Måste även hinna köpa presenter Tim ska gå på två kalas i helgen. Men nu ska Johan ha datorn så det är väl bäst att sluta skriva och göra någon nytta i stället.

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du som kan sova på dagen. Jag har svårt för det även om jag haft vaket men jag kanske kan lära mig det. Ha det bra //Camilla

    SvaraRadera
  2. Njut av våran lillprins. Han är för underbar. Ha en trevlig helg//Camilla

    SvaraRadera