måndag 17 maj 2010

Soliga Måndag

Fina Ada
Ada pratar eller försöker i allafall

Diva

Fina Alma

Fina Alice



När man träffar eller ser någon valp så är dom så söta och gulliga i mina ögon.....men nu när man har två små själva hemma är dom inte alls så söta och gulliga längre. det skulle faktiskt suttit fint att få en hundgård nu som man kunde ha dom ute större delen av dagen. Men vi har kommit fram att i en snar framtid så kommer vi att ha mindre hundar här. Bättre ha få hundar som man kan lägga mycket träning på!!! Nu går jag på min tung vecka i kväll. Kram på er alla....
Ps Valparna är ur gulliga och söta när dom sover kan jag lova;)

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tur man glömmer bort mellan valparna vilket jobb det är, och ni har väl tagit lite större hundar tidigare?
    Kram från ett soligt Ursviken.

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!!!!

    SvaraRadera
  3. Ha ha, jo nu minns jag plötsligt hur det var, med pappersrullen ständigt under armen, eller blöta strumpor för man tramade i kiss innan man hann upptäcka pölen.
    Tur dom är bedårande söta då, så dom är förlåtna.

    Mindre hundar? Vem ska flytta då :/

    SvaraRadera
  4. PS.
    Lilla söta, underbara, bedårande, fräcka Alma kan ni skicka till oss, jag lovar ;) ;) ;) ;)

    SvaraRadera