onsdag 5 maj 2010

Onsdag

Jag och Linus på bio när vi skulle se Avantar på 3d....visst är man snygg i brillorna???
I dag har jag jobbat min enda dag som jag har var sjätte vecka. Var riktigt trevlig må jag säga. I kväll har jag faktisk varit på en lång cykeltur med Ada ska försöka cykla varje kväll med henne så vi kommer få i form henne till utställningarna. Hon är duktig när jag cyklar men dra lite grann och det är sån gång jag saknar "min" Olga. I morgon ska Linus på prao på en djuraffär här i stan. Men han har kommit upp i den åldern att han skäms över sin mamma så jag skulle inte få följa med han in.....men sin pappa skäms han inte för utan han tycker han är sten cool. Men det är tur att timpa har mamma som sin stora idol ännu!!! Nu ska jag packa i hop lite saker till vårat barn barn som johan ska få lämna i morgon efter jobbet. Kram på er.....och grattis till våra grannar som har blivit Mormor och Morfar till en kille i går:)

4 kommentarer:

  1. Då får jag hoppas att linus får det kul i djuraffären
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  2. Jisses vad ni är lika på detta kort. Ha det bra.//Camilla

    SvaraRadera
  3. Det kommer att passa perfekt att prya i en djuraffär för Linus och vilka häftiga glasögon ni hade på er. Hälsa alla och ge dom en bamsekram från farmor

    SvaraRadera