söndag 23 maj 2010

Äntligen färdig!!!!



Diva alltid på vakt efter fåglar!!!!

Alma och Olga



I går så rev dom vår gammla hundgård och under hela dagen så byggde dom en ny....och i går kväll så var den färdig. Nu kan dom inte gräva sig ur och jag behöver inte vakt dom nu, när dom är där inne.....SKÖNT!!!! Fast jag måste försöka få tag på några mattor att ha i hundkojan plus att stoppa upp något i öppningen till hundkojan så det kommer inte in så mycket insekter, men ska en sväng förbi kupan i veckan och där borde man hitta mattor till en billig peng. I morgon kommer Olga hit för att bo 2 veckor medans Jonas och Anna med barnen åker till Spanien för lite semester. Om tre timmar så börjar min sista natt för i helgen och sen går jag på lååååång ledigt. Ha en mysig Söndag!!!! KRAM

7 kommentarer:

  1. Va fin den blev =D
    Dom ser ut att trivas!!

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev, hundgården.
    Visst är det skönt att kunna sätta ut dom en stund då och då utan att behöva hålla koll hela tiden.

    Maggan

    SvaraRadera
  3. Så underbart för dej att äntligen kunna stänga in dom en stund
    Kram från Svärmor Hälsa alla

    SvaraRadera
  4. Jag är så AVUNDSJUK,jag är så AVUNDSJUK,
    jag vill också ha en sån.
    Kram en alldeles färdig Åsa

    SvaraRadera
  5. Vad fin hundgården blev! De ser ut att trivas bra! :) Kramar från schtaaan!

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att den är klar, den superfin ut. Ha en bra kväll. Vi hörs.//Camilla

    SvaraRadera