tisdag 4 maj 2010

Soliga Tisdag

Kortet taget från när jag var i stockholm i början av maj 2007. Här satt jag och Anette och åt glass varje dag och tittade på det vackra trädet och tulpanerna....nu vill jag ha SOMMAR!!!
Hade tänkt skriva i går med hade så mycket annat att göra och tänka på. Jag hade ju ett beslut som jag var tvungen ta . Jag tackade nej till tjänsterna men jag kommer inte skriva vaför på bloggen. Men det var skönt att min chef förstod i fullo mitt beslut. Men jag ångrar inte mitt beslut utan jag är jätte nöjd i stället. I går tog även johan hundarna till skogen för träning. Vad vår lilla Alma är duktig det går bara framåt för denna tuffa tjej. Efter jag lämnat alla grabbarna på skolan blir det cykel svängar med några av tikarna. I går så kom jag på vid halv tolv på kvällen att vi hade glömt deklarera...så det var bara fram med papprerna och logga in på datorna och göra det. Men vi han innan 24 i allafall...puh!!!!!

5 kommentarer:

  1. Det är klart, väntar man med att ta bort julen så länge, måste man ju deklarera i sista stund...
    Jag gjorde det i går morse.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du känner så. Då var det rätt beslut! Vilken vacker bild. Den här tiden på året önskar jag nästan att jag bodde kvar i Göteborg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Trodde du hade varit iväg igen när jag såg bilden. Den är otroligt vacker, förstår att det var en härlig känsla att sitta där. Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. Då vart det klart iaf även om jag inte vet vad ni ska göra
    men jag tror det är nått med hundarna
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  5. vilket underbart träd :D

    SvaraRadera