söndag 9 maj 2010

Djurens dag!!!

Ada står i ringen!!!!
Tindra rider

Tim rider på en häst som heter Bella

Vackra hästar

Ada är lite nyfiken och vill gärna lukta på bocken.


Ada tittar på fåren
Daniel med en sköldpadda

Den här vill Linus ha......men inte mamma!!!!


Då har vi alla varit på grandagen , vi fick till och med våra grannar dit. Ada fick följa för social träning....hon fick till och med följa in och hälsa på alla djuren. Hon var väldig rädd i början men det blev mycket bättre sedan. Han även kolla in hundutställningen och där fick ada springa lite i ringen. Så nu får vi hoppas hon är redo för nästa helg!!!! Mycket trevlig dag har vi haft , hann bara hem innan Ola ringde och hörde om jag kunde jobba natt. Självklart kunde jag det så nu har jag lite saker att stå i innan jag börjar. Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Så är livet för en utan heltid, eller hur? Men vad gör man när man trivs med sitt jobb och tycker att det är roligt. För mig brukar det tyvärr krocka med flera olika ställen samtidigt, för att vissa dagar inte ha något jobb alls. Men hela tiden sitter man redo. Ha en bra natt. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Känns ändå trist att efter all dessa år så lasar jag in tillslut och får välja mellan två tjänster. Men tyvärr så måste det funka både hemma och jobbet för en viss sak. Du vet säker varför och det är inte hundar om någon tror det.Men jag har tur att få fortsätta på min kombi rad och det känns toppen. Men familjen är viktigare än ett fast jobb i mitt läge just nu.Måste vara jobbigt att sitta och vänta på telefonen ska ringa...går ju aldrig planera någonting lång i förväg. Jag har ett schema så jag kan ju planera ganska bra. Nu måste jag he mig på jobbet.

    SvaraRadera
  3. NI VERKAR HA HAAFT EN KANONTREVLIG DAG! HA EN BRA VECKA, KRAM KICKI

    SvaraRadera
  4. ÅÅ vad mysigt det såg ut.Jag skulle också villja ha följt med
    Kram Lovisa ö

    SvaraRadera