torsdag 20 maj 2010

Torsdag

Nu har fotboll säsongen börjat om!!!!


Såg i torsdags kväll första iggelkotten för i år.

Ada njuter i hundgården

Minja
Alice
Alma
Diva som trivs bäst på lina så hon kan ha koll på ALLA fåglar i närheten.

Elian söta fot som man vill äta upp
Stolta Mormor Ulrika var ute och gick med barnbarnet.

Två grävmaskiner leker i sandlådan. Ska städa upp den och köpa lite nya saker så vårat barnbarn kan leka i den när han är här.


Vilka vackra dagar vi har haft...jag har verkligen tagit vara på dom . Dom senaste dagarna har jag bott i min bikini , så lite färg har man fått. Medans jag har solat att hundarna fått tillbring många timmar i hundgården. Tyvärr så gräver dom sig lätt ut så man måste vakta dom ganska mycket. Diva hon trivs inte i hundgården hon gnäller hela tiden , så hon får sitta på linan i stället och där stor trivs hon som fisken i vattnet. Diva är ju mattes hund in i fingertopparna. Men lilla Alice följer mig överallt , som när jag ska borsta tänderna så ligger hon bakom mina fötter. Det gillar inte Diva så nu har hon blivit ännu mer på sin vakt av mig på dagarna , hon går alltid i mellan när Alice kommer eller jag går till henne. Men hon får lära sig att jag måste kunna gossas med andra hundar oxå och det verkar vara jätte jobbigt för henne när jag puttar bort hon i bland. Men snart är "problemet" borta!!!! Bjuder på lite bilder......Godnatt!!!!!

1 kommentar:

  1. Har du äntligen fått din hundgård? Vad skönt. Ha det bra.//Camilla A

    SvaraRadera