söndag 30 maj 2010

Söndag

Fick den här av Linus...visst är han duktig snickare...han har gjort allt!!!


Ha , I dag har jag gått runt, runt, runt..... och det har inte blivit något vettigt gjort alls:) men vad gjorde det...... Pratat med min mor i telefon och grattat hon på morsdag , jag har fått både tårta och massor med presenter av min familj...Tack!!!! Cyklat med Dennis och lekt och busat i miljoner med han. Tittat på nätet efter en Bmx till Tim. Planerade inför morgondagens fys pass med några av hundarna. Kramades massor med barnen, när de med jämna mellanrum dök in i huset mellan lekarna. Drack massor med kaffe!!! I kväll blev det en snabb visit till Skellefteå för att lämna Dennis och hinna gratta svärmor.

I morgon ska jag göra lite av allt jag inte gjort i dag, tror jag........... Må så gott alla!!!!

1 kommentar:

  1. Vissa dagar blir bara så. Men det är också tillåtet. Ha det bra //Camilla

    SvaraRadera