måndag 10 maj 2010

Måndag

Mina underbara hundar Ada och Diva....som har fått synd på en duva.
Dagen stora händelse är att jag sovit bort en så vacker dag, men har man jobbat natt så har man. Då är det bara bums i säng och sussa gott. Men i kväll efter maten så gick jag ut och krattade och då fick Ada följa och vara ute med mig. Hon är ett litet yrväder som vill så gärna busa och helst med löv som flyger om kring. Förut innan valparna kom in i bilden så var det hon som var bushunden i familjen. Men nu inne är hon cool lugn och man ser att hon har vuxit massor. Självklart kan hon busa lite med valparna men då är det på deras nivå. Men jag såg nu när vi var ute att lite av hennes gammla bus kom fram och det var underbart att se. Men jag tror hon njuter att få vara själv med oss i bland och slippa dom jobbiga valparna. För dom kan vara extremt jobbiga och jag är helt slut efter några timmar med dom. Även less och springa och torka kiss hela tiden....undrar hur många pölar jag torkat???? Men det är tur att det är bara några veckor kvar....Skönt!!!!! I morgon är det Fritidshemmets Dag och vi kommer absolut fira det. Men nu är det natti, natti.....

1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag hinner träffa den lilla tjejens syster :) ha det bäst
    Kram Lovisa

    SvaraRadera