tisdag 4 maj 2010

Tisdag

Min fina Olga har lämnat oss i dag.
Så här vill jag ha mina promenader.



Nog är det härligt när solen lyser och värmen börjar komma med stormsteg. Men när jag sitter och tittar på bilder från isen där vi tillbringar en stor del av halva året...så får jag en längtan efter att det ska vara vinter och is. Det är så trist att promenara här på gatorna tacka vet jag att promenaderna på isen när solen börjar gå ner. I kväll så kom Jonas och hämtade hem Olga , usch vad jobbigt!!! Kunde inte hålla tårarna i styr, utan nog blev det några tårar som kom ut. Men det är tur att hon bor inte allt för långt bort utan kan ju hälsa på hon när jag vill. Annars torkar jag massor med pölar för att ha två små valpar i huset som inte är rumsrena...tar tid!!!
Men det är tur dom växer fort och om några veckor så åker ju Alice hem till Umeå. I går så la vi upp på Youtube när husse kör inkallning på Alma. Skriv bara Alma 10 veckor så kommer det upp. Johan han låter så konstig när han pratar med henne , men tydligen hade han pipan i munnen. Nu ska jag i säng för i morgon jobbar jag min dubbel som jag jobbar var sjätte vecka.
Tjingeling.....

2 kommentarer:

  1. Men så duktig hon är Alma... och söt! Det är ju inte utan att man blir sugen på en vorstehvalp när man ser henne.

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga hej! Kram Kicki

    SvaraRadera