lördag 8 maj 2010

Lördag


Sol har dagen bjudit på men tyvärr så har jag inte varit ute så mycket , jag har känt mig totalt slut i kroppen så jag har både sovit lunch och middag. Men skönt var det i alla fall, så nu i kväll så har jag varit ganska pigg. Johan har där i mot hunnit med två skogsvängar med tikarna och tränat en och en på inkallning och stopp. Sen har han hunnit fara en sväng upp till Luleå för att inskaffa nya delar till Linus cross. Nu vill han komma i gång att köra , så det blir för johan att byta ut lite innan han kan komma i gång med sin cross träning. Tim blev överlycklig för han fick en ny Kickbike av johan. Hans gammla eller gammal har Linus skruvat sönder för han, när han var i behov av hjulen till någon uppfinning han har kommit på:/Men även i dag så gjorde vi premiär till vattenkällan för att få dricka kallt gott vatten. I morgon är det Djurensdag på grans och vi kommer nog fara dit en sväng och titta på hundutställningen som granseleverna ordnar. Men nu blir det sängen , men först kolla till linus hans sovkompis innan jag kryper till kojs.

1 kommentar:

  1. Ni verkar som jag ha fullt upp, vi måste nog passa oss båda så det inte blir för mycket. Hoppas ni får en bra dag på Grans, synd på vädret (iallafall i SKE-Å)

    SvaraRadera