lördag 29 maj 2010

Mer bilder på Lillprinsen


Vi tog en promenad till kullensdagis och lekte en stund.


Dennis leker i sandlådan
Han älskar verkligen sin gräsklippare

Här hade vi varit på en cykeltur

Min älskade Olga..hon är så fin och lugn. En perfekt familjehund!!!

Tim visar lite danssteg.


I kväll så har vi grillat...riktigt muma var det!!!! Efter maten så åkte Johan och Joha för att snickra på fågelladan. För i morgon kommer rappshönens och då måste det vara färdigt. Så kvälls rastningen fick jag göra själv. Så då ringde jag min vännina Anette så hon kunde ta vagnen medans jag tog doggsen, fast jag gick bara med 3 åt gången. Så tack kära du att du kunde hjälpa mig:) Nu väntas tvätten och disken. Kram på er alla....

1 kommentar:

  1. Gounge! Har du handlat regnkläder eller är det efter pojkarna. Fina! Passa på att njuta i fullo man har inte mer än två händer och då är det underbart med vänner som ställer upp. Ha det bra. //Camilla

    SvaraRadera