lördag 29 maj 2010

Nu är han här........

En glad Dennis
En nyfiken Dennis som gillar att vara kring barn. Linus leker lite innan han ska på fiske premieren på Svensbyfjärden.

tim


ÅÅÅ....så många hundar!!!!

Vi träffade Sofia och lilla Nils när vi vara och handlade.

Dennis njuter att få leka med Tim , här får han prova tims hjälm

Dennis gräsklippare....en mycket duktig förare.
Lillprinsen

Mycket lek blir det

Kaka , Kaka ville han ha.....


.....Vårt gulliga barnbarn och vi njuter i fullo att få rå om han. Han har sovit som en dröm och han vaknade strax efter 6 , så vi steg upp och gjorde välling och kaffe. Klockan 7 så for jag och Anette på loppis så då fick morfar stiga upp och vara med han och alla 6 hundar. Så nu har jag fyndat kläder till alla pojkarna. Jag älskar verkligen loppis för man kan hitta så mycket fint där. Nu ska jag lägga ut några bilder från i går. Kram på er alla från oss alla!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken gullunge,oj...vad han har vuxit sedan sist.Mys helgen med alla barnen och hundarna.Snart är vi gamla och sitter där ensam med vår kaffekopp!!eller.....Kram grannen.

    SvaraRadera
  2. Visst är han go vårt barnbarn. Man kan inte göra annat än att le när man är runt om honom. Svårast är när han gör något som han inte borde och så gör han en gest eller en min till och man får göra allt för att inte börja skratt. Ge han en kram från mormor. Ha det gott alla.//Camilla

    SvaraRadera