lördag 26 februari 2011

Skogstur:)


Bus Alma

Enda kortet när jag fick med alla 5 tikarna på en bild...johan hade tappat sina skidor:)

Otroligt Vackert det är i skogen nu

Ada kämpar i djupsnön
Fotografen
En snöig Emla
I slutet av turen så gick Emla bara bakom mig medans övriga gjorde egna spår i snön.
Alla fem tikarna var ganska trötta efter skogsturen

Så fort jag kom ut från jobbet i morse , så bestämde jag att nu ska vi ut till skogen. Jag väckte Johan och Tim och sen blev det frukost!!! Tim fick åka till mormor medans vi for till skogen. Linus han sov hos en kompis och dom hade varit på ett disco i går kväll , så det blev sovmorgon säkert för grabbarna. Vilken underbar tur det blev för oss. Tikarna kämpade på bra i djupsnön och kontakten var väldig bra...förrutom Olga som for en sväng i början men hon kom tillbaka ganska snabbt.
Turen blev nästan 2 timmar , så ni kan gissa om jag och tikarna sov gott när vi kom hem. Övriga for på vallsberget för att se en skoter backtävling. Nu hoppas jag på lika bra väder för i morgon för då blir det absolut en repris kan jag lova. Nu äta lite sen i väg på natt jobb igen. Ha en underbar lördagkväll....

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Vi (jag, Saga & Liam) har också varit på skidtur i skogen. Vi åkte till "vår" bivack och var där i 4 timmar! Varken jag eller barnen ville hem. Ted jobbar så han hade vi inte med oss.
    Fortsatt trevlig helg till er alla i familjen

    Kram Maggan & Co

    SvaraRadera