måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!!!!


Vill önska alla ni som läser vår blogg en riktigt trevlig alla hjärtans dag. Jag kommer firade det med att göra pojkarnas favorit mat...PLÄTTAR och kanske blir det semlor i kväll.
Övrigt så går jag på min tungvecka i dag men inte gör det någonting när man har världens bästa jobb:) I natt när jag var uppe så gick jag och tittade hur kallt vi hade jo det var hela -35 grader...skönt var det att krypa ner i sängen igen. Vi har funderingar här att nästa år få i hop ett lag för att kunna köra V-draget, vi måste vara mer än 12 personer. Så är ni sugna hör gärna av er:) Tillslut så vill jag gratta Renate och micke till deras nyfödda kille och även ett stort grattis till Fröydis som har blivit Mormor igen. Bättre dag kan man inte födda på<3<3<3
Stora Kramar från mig och Flocken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar