fredag 25 februari 2011

Äntligen Fredag

Granen är änligen borta nu:) Olga hon har det mysigt i soffan.


Nu har det nästan gått en vecka sedan jag skrev senast. Vad har hänt då??? Jo inte så mycket. Dennis åkte hem i onsdagkväll och vi har fått mycket mildare väder. Nu i morse så hade vi bara -9 och det känns som värsta värmeböljan. Så nu kan man spendera mycket mer tid utomhus. Har hunnit med en dragtur i dag och det kändes riktigt lovley att kunna komma i gång med draget igen. Även har hunnit plocka bort julgranen...jo ni hörde rätt!!! Inte en dag försent enligt mina pojkar i huset. Det är min lediga helg , men jag vart inte ledig dom hade kris hos en brukare som jag har jobbat tidigare åt. jag tackade självklart ja för jag får ju kvall hela 2 nätter och det är sååå värt det!!!! Men vi har ändå tänkt hinna ut i skogen med tjejerna en sväng. Men jag åter kommer sedan hur skogsturen blev och kanske med ett eller flera kort. Ha en trevlig helg alla där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar