fredag 11 februari 2011

Fredag:)

När vi var i tisdag för att fira Emilias födelsedag i Skellefteå , passade vi på först att besöka butiken Björkis för att inskaffa lite mer dragsaker. Vart glatt överraskad hur billigt allt var där , man är van när man inhandlar här på djuraffären att det kostar en hel del. Men en björkis sele och ett midjebälte i märket björkis plus ett dragband och allt det där gick lös på bara 600 kr. Hade det varit i piteå hade det kostat lätt över 1000 kr. Så hädan efter kommer vi alltid inhandla våra dragsaker på björkis. Vi har planer att i helgen kunna ta oss ut i skogen med hundarna , så dom får jobba mycket i djupsnön. Men först måste jag ragga mig ett par breda skidor att ha under skogsturen. Även i helgen ska jag vara barnvakt åt min systerson , hon ska jobba på deras ny inköpta hotell. Så vi får se vilken dag , skidturen blir. Men kylan styr ganska mycket så jag hoppas på lite mildare väder nu. Men nu ska jag krypa ner under täcket efter ha jobbat natt....ha en underbar fredag alla där ute!!!!

1 kommentar:

  1. Tack! Vi önskar er också en härlig helg! Håller med om att de är billiga på björkis. Vi har beställt våra selar därifrån :))

    Hade tappat er blogg så det var bra att ni skrev i gästboken så jag fick länken igen :) Har lagt in den på vår hemsida :) Grattis till Johan i efterskott!

    Mvh Anna-Lena, Krister och gänget

    SvaraRadera