lördag 25 februari 2012

Vilken vacker eftermiddag!!!

Olga i sitt rätta element;)
vackert är det nere på kajen...
Man kan se granholmen

Vår vackra Alma

Vackert är det när Alma springer runt på isen...


Här ser Alma när husse kommer med dom övriga tjejerna för att gå med oss
Olga kommer mot mig:) Alma och minja är bakom ...bara 2 minuter efter jag tog kortet rök dom i hop...alltså Alma och Minja
Solen höll på att gå ner när vi lämnade isen för att åka hem....


Johan han har varit hurtig på morgonen , han selade på Ada, minja och Alma och åkte till grisan för ett dragpass med tjejerna. Jag klädde på mig och tog en lång promenad med Mormor Olga i stället, jag känner mig hängig ännu så skidorna ligger på hyllan tills jag blir frisk som en ärta.
Tim han ligger forfarande i hög feber, så det känns nästan som en sjukstuga!

Nu i eftermiddag tog jag Alma själv och gick ner på kajen/isen , hon är ju underbar...klockrent lyssnar hon på mig...känns jätte kul. Efter ett tag kom Johan med dom övriga brudarna för att möta upp oss för en promenad på isen. Men det vart ett bråk mellan Minja och Alma...jösses!!! Så det blev att åka hem i stället för att gå igenom hundarna. Alma klarat sig bra , men Minja hade sår i örat igen och ett litet större sår på bogen och i nacken...vi fick sy i hop henne . Men hon mår bra och nu blir det jobba med dessa två hundar tillsammans...

Snart börjar Gladiatorerna, det måste jag se för min Barnkunskap lärare är med Annette Askeryd...så självklart måste vi heja på henne. Ni andra ha en fortsatt trevlig lördagkväll:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar