onsdag 15 februari 2012

Hostit värre!!!

Blev inge skidåkning för tjejerna i går , vi tar det lugnt någon dag pga hostan. Men promenader på isen får dom:)
Tre glada killar som gillar att bowla...Vår Tim han fick en Strike och han blev sååå glad!!!


Här hostar vi så mycket , men jag hoppas det vänder snart! I går var det alla hjärtans dag, men vi gjorde då inget speciellt. Tim han följde sin kompis Tim och hans lillebror för att Bowla på kvällen, Johan tog Linus och Cevin på jobbet så dom fick åka lite Kickbikes. Jag stannade hemma, har inte varit ute ens utan jag håller mig inomhus och kryar på mig i stället. Hostan är mycket bättre i dag , så jag ska jobba i natt. I morse steg jag upp med Johan och Tim stax efter 6 tiden, hjälpte tim så han var klar för att åka på fritte innan sju. Efter dom åkt var det bara väcka Cevin så han skulle hinna äta och klä på sig , för hans buss gå halv åtta till skolan. Sen var det bara försöka få liv i Linus så han skulle hinna till skolan i tid. Nu har tikarna fått rasta sig på gården bara och jag ska he mig i säng för att sova några timmar så jag orkar jobba i natt. Hoppas ni får en trevlig dag alla där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar