måndag 27 februari 2012

Pointerdag på isen!!!

Ada
Ada försökte busa med Minja men hon ville inte...

Minja fick ha täcke så hennes stygn skyddas av den vassa snön..
ååå vad det är kul att springa
Matte här kommer jag....

Så här ser vår framsida ut med snö....

Brorsan verkar gilla att hänga med husse på jobbet...

I dag känns det som jag rantat hela dagen...började med att vi sov länge i dag...tur att Tim var hemma i dag från skolan, jag hade personalmöte och halv nio , så det blev rasta tikarna snabbt för att hinna till mötet i tid. Väl hemma så selade jag på Alma och for i väg på en lång dragtur med henne, i det vackra men kalla vädret. Hem äta med Tim , sen ut så Olga fick sig en promis också i fin vädret. Hem göra läxa med Tim och sen tog jag pointrarna till isen för en lång härlig promenad. Minja ville inte busa med Ada , så hon sa till henne och Ada slutade på en gång...sen sprang dom bara runt och åt lite is. Brorsan han har hängt med Johan på jobbet i dag, nu blir det kaffe och läsa Piteå Tidningen innan alla hushålls sysslor ska göras innan middagen ska på börjas.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas det går bra för er.
    Här har jag hunnit med flera promenader med killarna, nu när dom bara är 2 st.
    Kram Åsa

    SvaraRadera